انرژی گستر سعدی, ژنراتور , موتور ژنراتور , موتور دیزلی , موتور دیزلی کامینز

شرکت انرژی گستر سعدی ارائه دهنده محصولات در زمینه ژنراتورها از جمله ژنراتورهای لینز , استمفورد و پراماک و موتورهای دیزلی کامینز و کرلوسکار می باشد

انرژی گستر سعدی, ژنراتور , موتور ژنراتور , موتور دیزلی , موتور دیزلی کامینز

شرکت انرژی گستر سعدی ارائه دهنده محصولات در زمینه ژنراتورها از جمله ژنراتورهای لینز , استمفورد و پراماک و موتورهای دیزلی کامینز و کرلوسکار می باشد

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دیزل ژنراتور KIRLOSKAR چیست؟

برای رعایت هنجارهای جدید، تیم تحقیق و توسعه دیزل ژنراتور KIRLOSKAR را انتخاب کردند. در هنگام انتخاب این تکنولوژی، دیزل ژنراتور KIRLOSKAR تاکید زیادی بر نیازهای کاربران طولانی مدت یعنی قابلیت اطمینان و دوام  دارد و با توجه به شرایط عملیاتی شدید ترجیح به تنظیمات قوی، که به طور موفقیت آمیزی برای چندین سال مورد آزمایش قرار گرفته است. دیزل ژنراتور KIRLOSKAR هزینه کمتری دارد و با کاهش انتشار گازهای گلخانه ای باعث افزایش کارکرد عملیاتی می شود. دیزل ژنراتور KIRLOSKAR موفق به دست یابی به هر دو طراحی شده است، بهره وری سوخت بهینه شده در مقایسه با مصرف واقعی در دیزل ژنراتور KIRLOSKAR تنظیم شده است تا حداکثر بهره وری سوخت را در رایج ترین گروه عملیاتی ارائه دهد. دیزل ژنراتور KIRLOSKAR عامل بهره وری نامیده می شود. دیزل ژنراتور KIRLOSKAR مقرون به صرفه است و پشتیبانی از تکنولوژی ثابت را تضمین می کند که پشتیبانی محصول در دسترس است. تیم تولید کننده دیزل ژنراتور KIRLOSKAR تلاش های ویژه ای را برای حفظ تکنولوژی های پیچیده انجام داده است که ممکن است نیاز به هزینه های بالای تعمیر و نگهداری را داشته باشد.

دیزل ژنراتور KIRLOSKAR انواع مختفی دارد و برای کاربردهای مختلف استفاده می شود.

 
دیزل ژنراتور KIRLOSKAR
ویژگی های دیزل ژنراتور KIRLOSKAR :

·         بهترین کاربرد در صنعت و اندازه جمع و جور

·         سوخت کارآمد و مجموعه ای با برند پیشرو در صنعت است.

·         مخزن سوخت قابل جدا شدن است ، سهولت برای پر کردن سوخت میکروپروسسور هر دو موتور و ژنراتور

·         حفاظت در برابر سوئیچینگ کارآمد با دستگاه هایی مانند MCB / MCCB
·         تنظیم هیدرولیک برای حصول اطمینان از فاصله زمانی بین تعمیرات اساسی

·         طول عمر قطعات دیزل ژنراتور KIRLOSKAR
·         ایمنی بالای دیزل ژنراتور KIRLOSKAR
 
کاربرد دیزل ژنراتور KIRLOSKAR :

دیزل ژنراتور KIRLOSKAR محصولات تولیدی با کیفیت بالا، ارائه منبع قدرت مداوم برای کاربران مختلف است. این می تواند به عنوان یک منبع تغذیه اضطراری یا آماده به کار برای تامین نیازهای موقت کاربران استفاده شود و می تواند به صورت مداوم استفاده شود. هزینه سرمایه گذاری پایین است  و عملکرد دیزل ژنراتور KIRLOSKAR بالا است. دیزل ژنراتور KIRLOSKAR عمدتا در ساخت و ساز شهر، بندر، اسکله، معدن، نیروگاه، محل ساخت و ساز، کارخانه و سایر ساختمان های شهری، صنعت و هتل ها، بیمارستان ها، مدارس، بانک ها و دیگر زمینه های تجاری استفاده می شود.

 مزایای دیزل ژنراتور KIRLOSKAR :

1.ظرفیت دستگاه تنها 5 تا 2000 کیلووات را پوشش می دهد و می تواند در دستگاه موازی یا شبکه موازی استفاده شود و حتی در نیروگاه های متوسط و کوچک استفاده می شود.
2. ساختار مناسب، وزن سبک، سطح کف کوچک را می پذیرندو می توانند به راحتی نصب شوند و به سرعت استفاده می شوند.
3. اجزای اصلی عبارتند از مارک های بین المللی بالا، با قابلیت اطمینان بالا و عملکرد پایدار.
4. ظرفیت مورد نیاز روزانه و نیاز به برق اضطراری را تامین می کند.

5. طراحی منحصر به فرد ورودی و خروجی و دودکش حرارت سفارشی ژنراتور اجازه می دهد واحد به طور معمول در محیط کار کند.
 دیزل ژنراتور KIRLOSKAR
 

هنگام انتخاب تکنولوژی  دیزل ژنراتور KIRLOSKAR تاکید زیادی بر نیازهای کاربران طولانی مدت یعنی قابلیت اطمینان و دوام  دیزل ژنراتور KIRLOSKAR  با توجه به شرایط عملیاتی شدید به طور موفقیت آمیزی شده است.


  • energygostar saadi