انرژی گستر سعدی, ژنراتور , موتور ژنراتور , موتور دیزلی , موتور دیزلی کامینز

شرکت انرژی گستر سعدی ارائه دهنده محصولات در زمینه ژنراتورها از جمله ژنراتورهای لینز , استمفورد و پراماک و موتورهای دیزلی کامینز و کرلوسکار می باشد

انرژی گستر سعدی, ژنراتور , موتور ژنراتور , موتور دیزلی , موتور دیزلی کامینز

شرکت انرژی گستر سعدی ارائه دهنده محصولات در زمینه ژنراتورها از جمله ژنراتورهای لینز , استمفورد و پراماک و موتورهای دیزلی کامینز و کرلوسکار می باشد

  • ۰
  • ۰

ژنراتور لینز ایتالیا

لینز جایگزینی است که در ایتالیا ساخته شده است. هیچ سازنده اصلی تجهیزات (OEM) برای جایگزین های لینز وجود ندارد، زیرا سیاست آنها ساخت تنها در یک مکان در جهان است که کارخانه آنها در ورونا واقع شده است.

فرایند تولید آنها دقیق به اندازه پیچ است که در آن آنها تحقیقات گسترده ای را انجام داده اند تا اطمینان حاصل شود که ژنراتورهایشان به ظرفیت های جایگزین آنها دارای توانایی بالایی برخوردارند. علاوه بر این، مواد مورد استفاده در آنها از نظر خلوص بالا در مس و فلزات مورد استفاده آنها از فولادهای سخت است که می تواند با درجه حرارت بالا و ارتعاشات مقاومت کند. کنترل کیفیت خوب است، زیرا تولید بیشتر اتوماتیک است.

 آداپتورهای Linz دارای یک نام تجاری مشخص Linz هستند که به سختی به بدن آن مهر می شود. محدوده محصولات آنها از 5kVA تا سطح 1500kVA است.

چرا باید ژنراتورهای لینز بکار ببرید؟

پاسخ این است که اگر بخواهید صلح با ذهن داشته باشید، جایگزینی را بدست آورید که می توانید از کیفیت آن مطمئن باشید. این جایی است که لینز بخشی از گزینه شماست، زیرا تنها در ایتالیا تولید می شود. بر خلاف سایر مارک های جایگزین که دارای کارخانه های تولیدی متعدد مانند انگلستان و چین هستند.

تولید کننده ماشین آلات چرخش

Linz Electric متخصص در تولید ژنراتورها و جوشکارهای چرخشی است که اکنون نقش عمده ای در بخش انرژی در ایتالیا دارد. خلاقیت و تخصص طراحان و خطوط تولید بسیار اتوماتیک اجازه تولید محصولات رقابتی و برنده را می دهد و خدمات با کیفیت بالا را تضمین می کند.

ساخته شده در ایتالیا - با کیفیت

تمام محصولات طراحی شده و تولید شده در کارخانجات ایتالیا، با تکنولوژی پیشرفته و مواد با کیفیت بالا. قابلیت اطمینان Linz Electric در عملکرد الکتریکی عالی، فشردگی و مقاومت مکانیکی، طیف گسترده ای از سفارشی سازی و طراحی منحصر به فرد است.

ژنراتور لینز ایتالیا مدل ها و انواع مختلفی دارد که شما می توانید در saadico.com مشاهده کنید.

 

منبع1 منبع2

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی